L’escola Antoni Gaudí.

• L’Antoni Gaudí és una escola participativa i dialogant, compromesa amb l’entorn, basada en el respecte mutu, la tolerància, l’empatia on tots i totes som importants i necessaris, en un ambient d’afecte. Transmet els valors propis d’una societat democràtica,que fomenta l’esperit crític i creatiu.
  • El nostre únic objectiu és que tots i totes els/les nostres alumnes arribin a desenvolupar el màxim de les seves capacitats valorant la cultura de l’esforç personal i de grup,  la responsabilitat, la participació, l’interès, saber pensar i raonar, tenint gust per aprendre a aprendre, així com també la capacitat de ser feliç i gaudir de la vida. L’escola fa partícip als alumnes dels seus avenços sent així potenciadora d’autoestima, del concepte positiu d’un mateix, de la valoració personal i la confiança en les pròpies capacitats.
  • Som una escola inclusiva, capaç d’entendre la diversitat com a eina enriquidora fomentant  l’empatia, la cooperació, l’acceptació de la diversitat i el respecte als altres, tots som semblants però diferents i únics.
  • Potenciem la seva llengua vehicular com a llengua de comunicació i aprenentatge, entenent com a prioritari l’assoliment d’un bon nivell lingüístic. Incentivem i estimulem l’aprenentatge a partir de l’experimentació, la innovació i l’estimació.
  • El nostre currículum es caracteritza per ser obert i estar adaptat a l’adquisició de les competències bàsiques. És coherent i està organitzat des d’Educació Infantil fins a Cicle Superior on tots tenen dret a la igualtat d’oportunitats.
  • L’Antoni Gaudí és una escola compensadora, que fomenta la pluralitat d’estratègies d’aprenentatge adaptades a la diversitat de necessitats educatives, donant una atenció més individualitzada per compensar les desigualtats dels infants i les famílies.
  • Volem avançar en el treball en equip, basant-nos sempre en el diàleg i el consens, partint de l’anàlisi de la situació i entenent-la sempre com a millorable, dinamitzant, potenciant i optimitzant al màxim les tasques dels òrgans de govern i de coordinació docent, i donant el màxim suport a tots els professionals del centre perquè, de manera conjunta, puguem assolir les finalitats educatives que pretenem.
  • Ens basem en el lideratge compartit, on tots/es formem part d’un engranatge, configurant així l’escenari apropiat per la gestió democràtica del centre, i també per aconseguir els objectius proposats.
  • Creiem en la complicitat i col·laboració de les famílies per portar a terme aquesta difícil tasca d’educar, una escola de tots/es i per a tots/es.