Torneig d’hoquei

El dijous dia 20 va finalitzar el I Torneig d’hoquei de pati. L’activitat, que s’enmarca dintre de les propostes perquè l’alumnat tingui varietat en la trïa d’activitats en el moment de l’esbarjo, ha comptat amb la participació de 162 alumnes de primària repartits en 25 equips.

En els partits juguen equips composats, obligatòriament, per un/a alumne/a de cada curs (els gols dels més petits tenen més valor que els dels grans). D’aquesta manera transversal, es fa incidència en valors com la cooperació, la integració, la igualtat d’oportunitats o la inclusió.

Des de l’escola volem felicitar a l’alumnat per la implicació mostrada durant cada dimedres durant tot el curs, ja que han estat ells i elles amb la seva dedicació i perseverància els que han fet possible aquesta activitat muntant i desmuntant pistes, apuntant resultats, cronometrant els partits, etc.

Us deixem fotos de la final on l’equip CAMPEONES es va imposar per 4-0.