Tancats al museu 6èB

Els alumnes de 6è B al llarg d’aquest curs hem estat preparant una obra de teatre que es titula TANCATS AL MUSEU de Vicente Cañón.

Sinopsi: Un grup de nois i noies, que bada una mica, quedarà tancat al museu d’una gran ciutat, perquè estan d’excursió fora de la seva ciutat, ningú els espera a casa i abans d’entrar han deixat les seves motxilles a les taquilles de l’entrada, per això ningú no porta mòbil. La mala sort d’aquesta colla d’alumnes és que aquesta mateixa nit és la triada per un grup de lladres per robar un penjoll que pertanyia a una faraona i que es diu que porta una maledicció a tot aquell que el tingui al seu poder. Sortirà sà i estalvi el grup d’alumnes? Podran els lladres emportar-se el penjoll sense córrer cap risc? El vigilant del museu guanyarà una medalla per la captura dels lladres? Es farà efectiva la maledicció i la Mòmia es despertarà del seu somni etern?

Ens ho hem passat molt bé assajant i preparant l’obra, hem rigut moltíssim!! També hem de dir que ens ha costat una mica memoritzar el guió i sobretot a improvisar quan ho necessitàvem. Estem molt orgullosos de la feina que hem fet i volem compartir amb vosaltres el resultat. Esperem que us agradi i rigueu tant com nosaltres preparant-la.