Sortida Palau de la Música Cicle Inicial

El passat  5 de novembre, els alumnes de cicle inicial, van tenir l’oportunitat de visitar el Palau de la Música per gaudir del tradicional espectacle “Trencadís de cançons”. Enguany, amb la Mirna Vilasís i el Xavi Murcia a les veus i instruments, i els ballarins de la Companyia de dansa Factoria Mascaró, els i les alumnes van poder escoltar, i fins i tot ballar, cançons com “A la vora del camí”, “el joc de les pedretes”, “la cançó del capità” i l’esperada “som els bombers”, entre moltes altres.

La sortida, que es va fer en metro, va transcórrer amb absoluta normalitat visitant prèviament la façana de la catedral de Barcelona, lloc on es va fer l’esmorzar, i un mercat d’antiguitats.

Un cop va finalitzar l’espectacle, ens vam dirigir al passeig Arc del Triomf per endinsar-nos al parc de la Ciutadella per dinar i poder jugar una estona.

De camí al metro per fer el retorn a l’escola, encara vam tenir temps de visitar l’estany del parc i observar ànecs i cignes. Un pèl cansats, després del llarg trajecte, arribàvem a l’escola a les 16.30h.