Sortida de Cicle inicial al Pantà de Vallvidrera

EL PASSAT  10 D’OCTUBRE ELS ALUMNES DEL CICLE  INICIAL  VAM  ANAR  AL  PANTÀ DE  VALLVIDRERA

Vam sortir de l’escola amb autocar, en  direcció al Pantà. A l’arribar vam anar a esmorzar en un espai de pícnic. Allà ens va ploure una miqueta i els infants van gaudir de la natura i d’un porc senglar.

A continuació vam començar a explorar l’espai tot fent un joc de pistes per descobrir i tastar tots els elements de la tardor  (colors, animals, aliments..).

També van poder observar al pantà amb molts ànecs i peixos. Abans d’anar a dinar al parc, els infants de segon van veure un audiovisual al centre d’interpretació.  Per concloure la sortida van poder gaudir dels gronxadors. La sortida va anar molt bé.