Olimpíades Confinades

Cada curs, des de fa ja 18 cursos,  quan comença l`horari intensiu de juny, realitzem a l’escola un seguit d’activitats físiques d’arreu del mon, amb la col·laboració de les famílies. Son les Olimpíades a l’escola.

Fruit d’aquesta activitat, es realitza el concurs entre l’alumnat de tot el centre del dibuix de la xapa, entre els quals i després de molta deliberacions, sorgeix el dibuix guanyador que serà el símbol de la bona participació, col·laboració i joc net.

Aquest curs, no hem volgut de deixar de realitzar aquesta activitat tant apreciada a la nostra escola.

Així, que vam decidir fer Olimpíades confinades!!

Totes i tots els alumnes han participat amb moltes ganes i entusiasme.

El dibuix guanyador d’enguany ha estat  de Talha Kamran de 6è A.

Felicitats Talha!!!!!

Hem encarregat fer les xapes. Podreu recollir-les al setembre