Graduació Cicle Superior

Estimats nens i nenes de sisè:

Avui és l’últim dia que estem junts. Encara recordem quan ens vam conèixer… ufff! Sona súper lluny!

De molts de vosaltres ja havíem sentit parlar, també havíem coincidit en algunes activitats… teníem moltes ganes de començar una nova aventura amb vosaltres!

Quan comencem un curs sempre pensem que no podrem estimar un grup d’alumnes nous. Amb vosaltres ens va tornar a passar, i després de poques setmanes d’estar junts ja parlàvem “dels nostres nens”.

Al principi no va ser fàcil, ens havíem de conèixer, però ha estat una feina fantàstica. Estem molt agraïdes d’haver estat les vostres tutores.

Hem viscut molts moments que portarem guardats a la nostra memòria… 5è va ser un curs diferent vivint en les nostres bombolles. Va ser difícil, però amb aquest esforç vau demostrar una gran maduresa. Tot i la pandèmia, hem pogut fer activitats molt divertides: com anar a Catalunya en Miniatura, anar de colònies, fer la sortida del bateig de Mar… En totes les sortides hem gaudit junts. No tot és treballar!!

Tot i així, el vostre esforç s’ha vist recompensat. Heu treballat i après molt, fins i tot heu guanyat molts premis com els Jocs Florals i el Certamen en Llengües Maternes!

Recordarem els bons moments de rialles, i també els no tan bons. Perquè en això consisteix la família de l’escola: en ajudar-nos passi el que passi. Volem que sapigueu que us heu convertit en unes persones fantàstiques, que saben ajudar, estimar, compartir… amb els companys i amb tots els mestres. No deixeu de fer-ho mai!

Volem demanar-vos disculpes per les vegades que hem estat injustes, per les vegades que no hem sabut entendre el que us passava o si alguna vegada no us heu sentit escoltats. Recordeu que nosaltres tampoc som perfectes i que també ens equivoquem, però tingueu clar que tot el que hem fet ha sigut pel vostre bé.

També us volem donar les gràcies pel munt de coses que ens heu ensenyat. Perquè els mestres també aprenem molt de vosaltres, encara que a vegades potser no ho diem.

Per acabar, deixeu que us donem un últim consell: feu cas als adults, treballeu, escolteu, gaudiu, perquè el temps passa molt de pressa.

Us desitgem que a l’Institut us vagi molt i molt bé. Segur que fareu molts amics nous i anireu fent una motxilla fantàstica de records que mai podreu oblidar. Però no oblideu que a l’escola Antoni Gaudí, sempre us recordarem i que teniu les portes obertes sempre que ho necessiteu.

Una abraçada a tots i a totes.

Laura, Hanan i Joaquín

Graduació.