Dinàmica de convivència

DINÀMICA DE LA TERANYINA

La passada setmana, totes les classes de l’escola van participat en la DINÀMICA DE LA TERANYINA prevista durant en el segon trimestre del curs escolar, dins del Projecte de Convivència de l’Escola, per treballar LA RESOLUCIÓ POSITIVA DELS CONFLICTES entre l’alumnat. L’activitat consisteix en anar passant en cercle un cabdell de llana, teixint una teranyina,  per tal de conèixe’ns millor i poder expressar el que ens fa sentir malament en la convivència escolar, i per després aportar possibles solucions en el grup.

Mostra fotogràfica