Castanyada 2023-24

Estimada Castanyera,

Volem expressar el nostre més sincer agraïment per la teva meravellosa visita a la nostra estimada escola. La teva presència ha omplert els nostres cors d’emoció, creant records inoblidables per als nostres alumnes.

Amb les teves històries fascinants i la teva alegria contagiosa, has convertit aquest dia en una experiència única per a tots nosaltres. Les activitats que has compartit, com les manualitats amb castanyes i les divertides danses, han creat un ambient encantador i festiu.

Agraïm la teva dedicació i entusiasme en fer de la teva visita una oportunitat d’aprenentatge divertida i enriquidora per als nostres estudiants. Esperem tenir-te aviat novament amb nosaltres per continuar fent somriure als nostres petits.

T’estimem, Escola Antoni Gaudi.

Mostra fotogràfica