VISITA DE LA CÚPULA GUSTUM A RIBERA DE CARDÓS

El passat divendres 17 de novembre vam anar a Ribera de Cardós per visitar la cúpula del Gustum, juntament amb els companys de la Zer Alt Pallars Sobirà , els de l’escola La Closa d’Esterri d’Àneu i els de l’Escola Àngel Serafí de Sort. Es tracta d’una proposta pedagògica amb l’objectiu de donar a conéixer i valorar la producció agroalimentària de ll’àmbit rural, els productes que s’hi elaboren, el paisatge que generen i quin impacte té el consum d’aquests en la nostra economia i tradicions.

La nostra experiència.

Dins de la cúpula hi havia un projector que les imatges que es projectaven giraven  per tota la cúpula i es tenia moltes ganes de menjar allò que sortia. El grup de cicle mitjà  vam veure les càpsules del pa, de l’oli, de l’embotit i dels productes làctics i el  grup de cicle  superior vam observar les càpsules del pa, de la fruita, dels productes làctics, de la mel, de la carn i del marisc.  Es va agradar molt i va ser molt interessant perquè aixi vam conéixer millor els productes de la nostra terra, CATALUNYA.

Adel, Gina, Eloi, Idoia, Llorenç i Djaya