PASSEJADA A LA TORRE DE LES BRUIXES -Educació Infantil-

Aquest matí de dijous, després del pati, hem volgut aprofitar el bon temps que feia per anar a passejar i aprendre amb l’entorn que ens rodeja.

Els més petits de l’escola, hem anat tot passejant i observant la natura (rastres d’animals, herbes aromàtiques… com deia en Genís quan olorava a farigola o romaní…) fins a la Torre de les Bruixes, d’Alins.

Com alguns infants ja sabien, la  funció principal de l’anomenada Torre de les Bruixes, va ser la de colomar i ocasionalment, com a torre de guaita. És una edificació medieval, que tenim a prop de l’escola, a l’altra costat del riu.

Quan hem arribat a la Torre, hem pujat fins a dalt per observar el nostre poble, el poble de la nostra escola. Després hem estat recollint pedres de diferents tamanys i contant quantes pedres teníem de la mateixa mida. Hem apuntat els nombres corresponents i així també hem fet un treball de relacionar grafia amb  nombre.

Per acabar, hem tornat cap a l’escola, que ja era hora de dinar.

Ha sigut una experiència enriquidora, i realment, on els nens i nenes, demostren tenir curiositat per  la natura que els envolta, observant a cada pas el que es trobaven pel camí, tant si era de flora o fauna.

Us deixem les imatges en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/xSrZcqZZEPKnUr1z5