SETMANA DE SANT JORDI

Hola famílies,

Comencem la Setmana de Sant Jordi, i us volem desitjar que passeu una bona setmana literària i que gaudiu d’aquesta festa tan pròpia i bonica de la nostra terra.

• ACTIVITAT CONJUNTA D’ESCOLA, Nº 2: CONTE COL·LECTIU per Sant Jordi, “EL CONTE DELS NENS I NENES DE L’ESCOLA D’ALINS”

Hi haurà un infant que començarà una història inventada, que després serà completada per la resta de companys/es de l’escola. És a dir, una història oral, creada entre tots.

L’ordre serà el següent: Gina – Genís – Bru – Llorenç – Oriol – Ivet – Martí – Lila – Adel – Ivan  – Eloi. La Gina serà l’encarregada de començar el conte i enviar a la Judit, la seva gravació per whats. La Judit l’enviarà al Genís, i el Genís la retornarà a la mestra, i així successivament.

Penseu en enviar la narració amb antelació per a que la resta de companys/es no ho hagi de fer a correcuita.

La duració de la narració de cada infant ha de ser aproximadament d’uns 2minuts, com a màxim.

A més a més, cada infant, haurà de realitzar un dibuix en dinA-4, relacionat amb la part de la història que explica, i enviar-ho al correu judocent19@gmail.com.

DATA ENTREGA:  dimecres, 22 d’abril.

EINA: whatsapp a la Judit.

RETORN COL·LECTIU: divendres, 24 d’abril.

• PROPOSTES PER ALS MÉS PETITS

Us adjunto el link amb les propostes d’aquesta segona setmana (que ja heu rebut per correu electrònic).

• PROPOSTES PER A PRIMÀRIA

Quan acabeu la proposta de la setmana passada, inicieu la d’aquesta. No us angoixeu si no heu acabat el dossier de viatge. Primer acabeu una feina, i després ja anireu fent la d’aquesta setmana que ens centrem en la literatura i les arts plàstiques.

• EDUCACIÓ FÍSICA

Us adjunto el document de la Yolanda.

• MÚSICA

La Ceci ens passa unes propostes per aquesta setmana.

• ANGLÈS

Recordeu d’entrar al bloc de la Rosanna que ha creat per als vostres fills i filles. Allà hi trobareu molts recursos, a més a més, de les feines que us va proposant.

Fitxa cicle inicial

Setmana 2