PROPOSTA D’ACTIVITATS: 4 al 8 de maig

Hola famílies, nois i noies! Iniciem la quarta setmana de classe d’aquest 3r trimestre. Us volem felicitar per la gran feina que esteu fent tots i totes des de casa i animar-vos a seguir així!

Comencem una nova setmana, amb més propostes i recordeu, que a més a més, disposeu del symbaloo per anar practicant aquells conceptes que hem anat treballant durant el curs.

EDUCACIÓ FÍSICA. Aquesta proposta té un plaç d’entrega de dues setmanes!!!

ESCAPE ROOM CICLE INICIAL

ESCAPE ROOM CICLE SUPERIOR

LLENGUA ANGLESA

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

PROPOSTES EDUCACIÓ INFANTIL: aquí us deixem l’enllaç: https://drive.google.com/file/d/1kCVICuoXgg01H_ZazvGv6BNiUR8KUuqD/view?usp=sharing
ACTIVITAT CONJUNTA

Seguim elaborant l’activitat nº3, d’ombres xineses, la qual, es va iniciar la darrera setmana. Si voleu recordar la informació de l’activitat cal mirar en les tasques de la setmana passada (notícia que està penjada en aquest bloc).

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Les tasques d’aquesta setmana són activitats més sistemàtiques i diferenciades per àmbits. Com estan més concretades per a cada alumne, cal mirar el correu del dilluns,a les 8h del matí, on us especifica que cal fer, o bé, entrar en aquest enllaç on posa el nom de l’alumne, amb el vostre correu electrònic.

Quart: Àmbit lingüístic

Àmbit matemàtic

Cinquè:

Adel: àmbit lingüístic

Llorenç: àmbit lingüístic

Sisè: àmbit lingüístic

àmbit matemàtic

A més a més, recordeu d’entrar a la web del Cda de les Valls d’Àneu on trobareu un repte naturalista!