Les Conferències d’enguany

Un any més estem exposant les conferències, una activitat que es fa a l’escola d’Alins des de fa molts anys, des d’I3 a 6è. Cada infant tria un tema lliurement i l’exposa a la resta de companys i companyes que li fan preguntes i també l’avaluen.

El format pot ser molt divers: presentacions digitals, pósters, maquetes, dibuixos, llibres gegants…. Els més petits de l’escola poden estar acompanyats pels seus adults de referència. En qualsevol cas, l’infant que exposa tria qui vol que siguin els seus ajudants.

Punxant a la foto en veureu més exemples