ACTIVITAT PAPALLONES

El divendres, 27 de maig ens va visitar el Francesc d’Obaga i ens va ensenyar moltes coses sobre les papallones: hi ha papallones de dia i de nit, la importància dels colors que tenen… Després vam fer un joc molt divertit on els nens i les nenes van agafar el rol de papallona, primer eren un ou, després una oruga, la crisàlide i finalment la papallona. El Francesc també ens va ensenyar com hem d’utilitzar el salabret per no fer mal a les papallones.
El que més va agradar a l’alumnat va ser anar a buscar papallones per l’entorn proper de l’escola, fins i tot, van identificar cada voliaina que vam agafar amb el salabret.
Us deixem aquí les imatges!!!