TERCER TRIMESTRE. Setmana del 27 al 30 d’abril.

Hola noies i nois de 2n!

En primer lloc volem felicitar-vos per la feina feta aquesta darrera setmana, no podem estar més contentes.

Agraïm també als vostres pares i mares l’interès i dedicació que tenen cap a vosaltres, no ho poden fer més bé. Són genials!

Anem per aquesta nova setmana de confinament aprofitant el temps amb ganes i il.lusió.

Recordeu que aquesta setmana el divendres és festa, descanseu i gaudiu molt d’aquesta hora per sortir a passejar que us han concedit.

Per aquesta setmana us proposem :

PLEC

Continuem llegint 30 minuts al dia com a mínim i tal com marca el nostre horari, concentrats i sols com ho fèiem a l’escola.

Si no teniu llibres per llegir recordeu  aquest enllaç que us pot ser útil: https://www.contes.cat/

LLENGUA CATALANA

Aquesta setmana us proposem treballar la descripció.

A partir d’unes pautes marcades haureu de fer la descripció d’un ogre.

Agafeu un full en blanc i feu-ne una descripció de 10 línies.

Recorda totes aquelles pautes que fem servir a l’hora d’escriure:

– Deixar marges als costats i entre línies

– Fer frases curtes

– Començar les frases amb majúscules i acabar amb un punt.

– Recorda algunes paraules clau que hem fet servir molt i no podem fallar:  també, vam, hi havia, hi ha, aquest, però, meva, teva,…

– Fer bona lletra.

– Un cop he acabat, rellegir allò que he escrit.

CATALÀ 3

MATEMÀTIQUES

Aquesta setmana treballarem la mesura del temps: mesos i dies.

Visualitza aquests dos vídeos, el primer és una cançó i el segon, encara que estiguin en castellà, et pot orientar a entendre com mesurem el temps els humans.

Estaria bé que sabessis i escrivissis correctament els mesos de l’any així com els dies de la setmana.

Recorda que en un any hi ha 12 mesos i en una setmana 7 dies.

A continuación et proposem aquest repte

Matemàtiques 3

LLENGUA CASTELLANA

Aquesta setmana jugarem al “quién es quién”.

Fes una lectura ben acurada i observa bé el personatge que et descriuen

Castellà 3

PROJECTE

Aquesta setmana començarem a estudiar els animals, un tema que estem segures que us apassionarà.

Mireu aquest vídeo que ens explica les característiques dels animals en general. La propera setmana aprofundirem en cadascun dels regnes animals.

A continuació hauràs de respondre unes preguntes que se’t plantegen.

Projecte 3. Els Animals

Finalment completarem la nostra graella d’autoavaluació. Recordeu que hem d’autoavaluar-nos tant en les tasques escolars com en les tasques de la casa.

AUTOAVALUACIÓ confinament

Si teniu qualsevol dubte, consulta o necessitat podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via Dinantia o correu electrònic.

Ànims i endavant!!

Les Mestres de 2n.