TERCER TRIMESTRE. Setmana del 14 al 17 d’abril

Benvolgudes famílies,
El proper dimarts iniciem el tercer trimestre amb la bona voluntat d’arribar a una via de comunicació entre tutora-família i alumnes.
Evidentment, res pot substituir les classes presencials, però vist que la situación actual s’allargarà un temps hem de seguir endavant.
Aquest tercer trimestre el Departament ha canviat el seu plantejament i les activitats seran avaluables. Per a l’avaluació no només tindrem en compte el resultat final de les activitats sinó també el procés.
Aquesta manera de treballar suposa un repte per a tots i de ben segur que entre tots ens en sortirem.
Per comunicar-nos durant aquest trimestre utilitzarem el blog de l’escola i l’aplicació DINANTIA, tots aquells canals segurs que ens ofereix el centre i el Departament.
L’entorn EIX moodle és l’opció que ens ofereix el Departament i és per aquesta per on intentarem properament reatlizar l’entrega de tasques i el feedback amb els nostres alumnes.

Aquesta primera setmana la nostra via de comunicació será DINANTIA i el blog de l’escola.

Per començar us proposem un horari de treball on ens centrem en les tasques tant escolars com les tasques de la casa.

horari confinament 1

Pel que fa a les tasques escolars us proposem:

MATEMÀTIQUES:
MATEMÀTIQUES SETMANA CONFINAMENT 1

CATALÀ

CATALÀ SETMANA CONFINAMENT 1

CASTELLÀ:
CASTELLÀ SETMANA CONFINAMENT 1

PROJECTE:

PROJECTE-SETMANA-CONFINAMENT-1

Finalment deixarem que els nostres alumnes realitzin uns graella d’autoavaluació de les tasques que han realitzat durant aquesta setmana.
AUTOAVALUACIÓ confinament

Per tal d’establir el feedback de totes aquestes tasques us proposem retornar-les per correu electrònic o DINANTIA.

Si teniu qualsevol dubte, consulta o necessitat podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via DINANTIA.

Gràcies per la vostra col.laboració, predisposició i comprensió en aquesta situació en que ens trobem, entre tots ho farem tot i ens en sortirem.

Amb el desig que tothom estigui bé de salut, fins aviat

Les Mestres de 2n