TERCER TRIMESTRE. Setmana de l’1 al 5 de juny

Hola noies i nois de 2n!

En primer lloc volem felicitar-vos per la feina feta aquesta darrera setmana, no podem estar més contentes.

Agraïm també als vostres pares i mares l’interès i dedicació que tenen cap a vosaltres, no ho poden fer més bé. Són genials!

Anem per aquesta nova setmana de confinament aprofitant el temps amb ganes.

Fixeu-vos que hem canviat de mes, iniciem el mes de juny i ja només queden 3 setmanes per acabar aquest curs tant estrany.

Queda menys perquè arribi l’estiu!!!!

Donem per suposat que heu llegit molt i que la vostra velocitat lectora és cada vegada millor.

Hem comprovat que sou uns grans artistes veient totes les manualitats de plàstica que ens heu fet arribar. Felicitats!!!!

Per aquesta setmana la senyoreta Antònia us té una nova tasca encomanada.

Per aquesta setmana us proposem :

PLEC

Continuem llegint 30 minuts al dia com a mínim i tal com marca el nostre horari, concentrats i sols com ho fèiem a l’escola.

Si no teniu llibres per llegir recordeu  aquest enllaç que us pot ser útil: https://www.contes.cat/

A més la senyoreta Imma us proposa un enllaç on hi ha unes endevinalles per a què gaudiu d’una bona estona alhora  que practiqueu la lectura.

LLENGUA CATALANA

Aquesta setmana aprofitant que arriba el bon temps i ja s’acosta l’estiu us proposem llegir una poesia sobre aquesta estació de l’any.

En acabar us proposem una tasca molt fàcil.

Som-hi!!

CATALÀ 8

MATEMÀTIQUES

Aquesta setmana treballarem una sèrie numèrica.

Haureu de completar aquells nombres que falten seguint l’ordre que us proposem.

Fixa-t’hi!!!

MATEMÀTIQUES 8 Sèrie numèrica

En acabar us proposem un repte geomètric.

Trobareu un dibuix on hi ha diferents formes geomètriques.

Fixeu-vos-hi bé i compteu quants triangles, cercles, quadrats i rectangles té el dibuix.

En acabar el pots pintar!!!

MATEMÀTIQUES 8

LLENGUA CASTELLANA

Aquesta setmana us proposem un seguit d’endevinalles.

Relacioneu cada definició amb el seu objecte.

CASTELLÀ 8

PROJECTE

Iniciem un tema nou: EL SISTEMA SOLAR.

Fixeu-vos bé en l’explicació del vídeo.

En acabar completareu el Sistema Solar que us proposem. N’heu d’escriure el nom de cadascun dels planetes. Pinteu-lo!!!

Som-hi!!!!

ELS PLANETES

PLÀSTICA

Gaudiu molt d’aquesta activitat !

Envieu-nos alguna fotografia per tal de poder comprovar els grans artistes que esteu fets.

Activitat de plàstica 5

Finalment completarem la nostra graella d’autoavaluació.

Avaluarem les tasques escolars d’aquesta setmana

AUTOAVALUACIÓ 8

Si teniu qualsevol dubte, consulta o necessitat podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via Dinantia o correu electrònic.

Ànims i endavant!!

Les mestres de 2n