L’Educació Física de Base a P3.

D’aquí pocs dies farà un mes que vam començar el curs escolar i com acostuma a passar el procés d’adaptació és lent i ple d’alts i baixos. Aquest fet el coneixen especialment els i les alumnes de P3, als quals de cop se’ls hi comencen a presentar un munt de noves situacions.

Des de l’àrea d’Educació Física ja hem compartit plegats tres sessions plenes d’emocions (algunes bones i d’altres, per sort les de menor nombre, no tant bones) les quals ens han permès conèixer-nos i gaudir plegats d’aquest inici de curs.

Ahir dimecres, a diferència de la resta de dies en els que només havíem intentat adaptar-nos i no trobar gaire en falta a les mestres tutores, vam trobar una sorpresa en arribar a la sala: hi havia dos circuits amb peces per a poder-hi jugar!!! Com sol passar, els circuits van durar poc, ja que els/les petits/es de la casa ràpidament van modificar-lo per fer-lo més atractiu als seus interessos, ara bé, el que sí que podem assegurar és que ens van servir per passar una magnífica estona aprenent i caminant plegats.

A continuació us deixem uns vídeos on podreu comprovar com van començar a jugar els vostres fills i filles així com un seguit d’imatges que trobareu clicant al següent enllaç: FOTOS.

Finalment, només volem aprofitar l’avinentesa per dir-vos que restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o afer que creieu oportú comunicar-nos, ja que només així aconseguirem ajudar als petits de la casa a fer-se grans amb seguretat i sent molt i molt feliços!!!