Viatgem des de casa!

Hola famíles de 3r!

Com esteu? Com porteu aixó d’estar a casa?

Molts/es de vosaltres ja ens heu anat explicant com esteu passant aquests dies i ens heu enviat fotos (jugant, cuinant, fent videotrucades amb les vostres famílies…) i documents de coses que heu anat fent. Ens agrada molt rebre notícies vostres!!

Com que sembla que això d’estar-nos a casa i no poder anar a l’escola encara va per llarg, hem estat pensant que podríem fer alguna cosa tots/es junts.

Us volem proposar organitzar un viatge entre tots/es on haurem d’escollir: on volem anar, que volem fer, com hi anirem,…entre d’altres coses.

Us hi apunteu?

Per començar hem de triar entre tots/es on volem anar, així que… feu-nos arribar les vostres propostes de pobles o ciutats.

Ens podeu enviar les vostres respostes via dinàntia o als comentaris del NODES de l’escola.

Esperem que acabeu de passar una bona setmana i que estigueu tots i totes molt bé!!

Molts petons i abraçades

PD: llegiu i escriviu una estoneta cada dia, repasseu les sumes i les restes portant i aneu estudiant les taules de multiplicar (ni que us faci mandra).