Setmana Blanca 21-22 (darrer vídeo)

Després de gaudir al llarg de tota la setmana dels esports de neu i del contacte amb el medi natural ens queden un munt de records, sentiments i emocions viscudes que no oblidarem mai i que esperem us animin a, en els següents cursos, seguir participant d’aquesta activitat tan arrelada al nostre centre i tan pròpia de la nostra comarca.

Per una altra banda, volem aprofitar aquesta darrera entrega de vídeos per agrair a la Fundació Bosch i Aymerich totes les facilitats econòmiques i logístiques posades al nostre abast per fer realitat un vell somni de l’escola: aconseguir doblar el tradicional 40-45% de participació a la setmana blanca i augmentar-lo al gairebé 90% de les dues darreres edicions. Tan de bo aquesta col·laboració es pugui mantenir en els següents cursos.

També volem tornar a agrair a totes les famílies la vostra implicació, ajuda i comportament exemplar al llarg dels 5 dies, ja que sense vosaltres tot hauria estat molt mes complicat i el nostre alumnat no hauria pogut gaudir plenament de les activitats proposades. Evidentment, som conscients que encara hem de millorar força aspectes organitzatius, especialment, en relació als més petits de l’escola. Esperem aconseguir-ho en futures edicions.

Finalment, ens agradaria finalitzar aquest article felicitant de tot cor als veritables protagonistes d’aquesta aventura. Nois i noies de l’Escola Alfons I, heu estat increïbles, us heu esforçat moltíssim, heu après un munt, heu tingut un comportament exemplar en tot moment i els vostres somriures, comentaris i cares de satisfacció són el principal argument per seguir lluitant per mantenir una activitat com aquesta.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!!! US ESPEREM L’ANY VINENT!!!