Religió 4t (setmana del 25 al 31 de maig)

Hola alumnes de 4t!

La setmana passada vàrem treballar l’organigrama de l’Església Catòlica i dèiem que el màxim dirigent era el Papa. Aquest càrrec de màxim dirigent  és vitalici, és a dir, que quan un cardenal és escollit Papa ho serà fins que es mori.

El procés per escollir un Papa nou no és fàcil, pot ser un procés llarg i que es porta a terme a Roma.  Aquí us deixo un enllaç perquè llegiu com es fa aquest procés.

ENLLAÇ ELECCIÖ D’UN NOU PAPA

Ara haureu  d’omplir  aquestes dades sobre el nostre Papa actual.

Nom del Papa
Nom real  de naixement
País de naixement
Quants anys té en l’actualitat?
Quants anys fa que és Papa?
Quants Papes hi ha hagut abans que ell?
Com es deia el Papa anterior a ell?
Anomena tres funcions de les que s’ha d’encarregar un Papa. 1-

2-

3-

Busca, si pots, una fotografia del Papa actual i adjunta-la amb el quadre anterior a l’hora d’entregar la feina.

Aquesta feina me la heu de fer arribar al correu relialfons@gmail.com . Ho podeu fer enviant una foto i a l’assumpte fer-hi constar el vostre nom i el vostre curs.

Recordeu també que teniu una setmana per poder-les entregar.

Ànims i a treballar!