Religió 4t (setmana del 18 al 24 de maig)

Hola alumnes de 4t!

Aquesta setmana treballarem els membres que formen part de l’Església. L’Església està formada pels cristians , és a dir els seguidors de Crist. Però dins de l’Església no tots els fidels tenen el mateix càrrec . En aquesta imatge en trobareu alguns.

1-Aquí teniu unes definicions i uns càrrecs , haureu d’investigar i després emparellar-les i així tindreu l’organigrama de l’Església .

 

  • És el successor de Sant Pere i és el màxim dirigent de l’Església:___________________.
  • Ajuda al Papa a dirigir l’Església i forma part de les persones que triaran un nou Papa._____________.
  • Té una jurisdicció pròpia o ha rebut una concessió honorífica, ho són els de Tarragona i Barcelona:______________.
  • És el dirigent dels preveres o mossens i mana en una diòcesi:_______________.
  • Ha rebut el sagrament de l’Ordre Sacerdotal , pot presidir la Missa i també s’anomenen mossens:_____________________.
  • Només pot predicar i ajudar al prevere, no pot dir Missa:_________________.
  • Persona que dedica la seva vida a l’Església i s’agrupa en congregacions:______________.
  • És l’ajudant del prevere i del diaca:__________________.
  • Persona que és seguidor de la religió cristiana i que a vegades llegeix les dues primeres lectures a la Missa:__________________.

 

Aquesta feina me la heu de fer arribar al correu relialfons@gmail.com . Ho podeu fer enviant una foto i a l’assumpte fer-hi constar el vostre nom i el vostre curs.

Recordeu també que teniu una setmana per poder-les entregar.

Ànims i a treballar!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>