Religió 3r (setmana del 14 al 19 d’abril)

Hola alumnes de 3r!

L’activitat que us plantejo aquesta setmana fa referència al tema de l’esglesia, l’edifici i les seves parts. Com ja sabeu l’àrea de religió és optativa i només hauran de fer aquesta activitat els i les alumnes que facin religió a l’escola.

A la nostra Vila hi ha tres esglésies : la de Crist Salvador al barri de l’estació, la de la Mare de Déu de Gràcia del carrer Escoles Pies i la del Passeig 10 d’Abril dedicada a Sant Domènech. Totes tres formen part de la mateixa Parròquia la de Santa Maria.

Si estessim a l’escola fariem una visita presencial a l’església de Sant Domènech però com que no podem sortir de casa farem servir una fotografia.

En primer lloc haureu d’observar la façana principal de l’església de Sant Domènech amb molta atenció, fixant-vos bé en tots els detalls.

Després haureu d’agafar un full en vertical i posar un títol que digui Església de Sant Domènech amb lletres ben xules i no massa grans, ho podeu fer amb colors o retuladors. Al full hi haureu de dibuixar la façana de l’església de Sant Domènech i situar-hi les següents parts : Creu, Rosassa, Pòrtic i Campana. Per acabar l’haureu de pintar amb colors de fusta. Si alguna de les parts no la sabeu situar podeu buscar informació a internet o al diccionari o preguntar a algú de casa que us pugui ajudar.

Aquesta feina me la heu de fer arribar al correu relialfons@gmail.com  ja que a partir d’ara les feines proposades són obligatòries i compten per la nota del 3r trimestre. Ho podeu fer enviant una foto i a l’assumpte fer-hi constar el vostre nom i el vostre curs.

Recordeu també que teniu una setmana per poder-les entregar.

Ànims i a treballar !