Religió 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è (setmana del 15 al 19 de juny)

Hola alumnes de l’escola!

Ja som a la darrera setmana del curs. Un curs molt diferent a d’altres que hem viscut , sobretot el tercer trimestre. Qui ens havia de dir, quan al setembre l’iniciàvem que l’acabaríem d’aquesta manera, confinats i treballant des de casa digitalment. Però de tot se n’aprèn i ara estem molt més preparats per afrontar situacions adverses que ens puguin arribar. Estic ben segura que d’aquesta situació n’hem sortit reforçats i de passada, hem millorat molt la competència digital.

Vull felicitar-vos a tots i a totes, alumnes i famílies, per la vostra constància en la feina i per la  dedicació que heu mostrat cap a l’àrea de religió i  cap a mi mateixa . Som un gran equip!

Per  acomiadar doncs el trimestre molts de vosaltres ja sabeu que m’agrada fer-ho amb un dibuix ben bonic que vagi acompanyat d’un missatge que expressi el vostre desig de cara a l’estiu o a la nova normalitat a la que ens acostem.

Així doncs espero els vostres dibuixos amb el missatge que vulgueu fer-me arribar i amb la tècnica que escolliu. Aquí us deixo el meu.

Aquesta feina me la heu de fer arribar al correu relialfons@gmail.com  i  a l’assumpte fer-hi constar el vostre nom i el vostre curs.

Una forta abraçada i molts petons! Que passeu un bon estiu i espero retrobar-me amb tots vosaltres el curs vinent .

Rosa