Protocol de comportament i actuació de l’àrea d’Educació Física

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana hem iniciat un nou curs escolar que, per tot el que l’envolta, no ens equivocarem si el definim com el més estrany i complex que hem viscut mai. És per aquest motiu que, des de l’àrea d’Educació Física, hem cregut necessari establir un protocol de comportament i actuació específic per la nostra àrea.

Ara bé, com tot el que hi ha en el món en el que vivim actualment, hem d’entendre que totes les mesures que en aquest protocol queden reflectides poden canviar, endurint-se o relaxant-se, en funció de l’evolució que prengui la pandèmia actual.

Igualment, volem recordar-vos que per a poder participar de les sessions d’EF és necessari que els i les alumnes vinguin a classe amb roba esportiva (xandall, malles o pantaló curt i calçat esportiu) i una petita bossa o necesser per guardar la roba de recanvi (samarreta i tovallola). Igualment, us recomanem que enguany a la bossa tot l’alumnat porti una bosseta per guardar la mascareta en els moments que sigui possible dur a terme l’activitat sense ella i una petita ampolla d’aigua per poder anar-se hidratant quan ells i elles ho considerin oportú.

A continuació us facilitem el protocol que seguirem a l’aula per tal de contribuir a que aquestes siguin el més segures i controlades possible.

Per qualsevol altre cosa restem a la vostra disposició pels canals de comunicació habituals del centre. MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES I BON CURS 20-21!!!