Programació dels diferents actes de fi de curs a l’Escola Alfons I

Benvolgudes famílies,

El fi de curs ja està aquí i, com ja és tradició, des de l’escola hem preparat diferents activitats per acomiadar-nos amb les millors sensacions possibles.

Per aquest motiu, per tal de que us hi pugueu afegir a totes les que pugueu, a continuació us informem d’aquelles que estaran obertes a les famílies:

– Dimecres 19 de juny a les 11:10h al gimnàs del centre: Cantata de l’alumnat d’Educació Infantil i graduació dels nens i nenes de P5.

– Dimecres 19 de juny a les 21h al gimnàs del centre: representació de l’obra “El malalt imaginari” per part de l’alumnat de sisè i dirigida per Antonio Sánchez.

– Dijous 20 de juny a les 21h al gimnàs del centre: comiat dels nens i nenes de sisè.

Finalment, no volem tancar aquesta notícia sense agrair a l’AMPA de l’escola i a la seva Junta, a l’Escola de Música de Puigcerdà i a l’Ajuntament de Puigcerdà tota la seva ajuda i col·laboració per a que totes i cadascuna d’aquestes activitats es puguin desenvolupar. Gràcies a la vostra il·lusió i treball tot resulta més senzill.