Nadales a Educació Infantil

El matí d’avui 16 de Desembre els nens i nenes de l’escola Alfons I hem iniciat els tradicionals concerts de Nadal. Aquest matí ha estat el torn dels companys i companyes d’Educació Infantil i, com podreu comprovar en els vídeos adjunts, ho han fet a les mil meravelles!!! MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES PER HAVER-NOS FET GAUDIR TANT!!!

Per una altra banda, també voldríem aprofitar per agrair a l’Ajuntament de Puigcerdà, a l’AMPA del centre, a l’Escola Municipal de Música Issi Fabra i a tots els integrants de l’Escola Alfons I (famílies, mestres, alumnes, i altres persones que ens ajuden en el dia a dia) tota la feina feta aquest trimestre i, especialment, aquestes darreres setmanes, heu estat impecables.

GRÀCIES A TOTS I TOTES SENSE LA VOSTRA IL·LUSIO NO HAURIA ESTAT POSSIBLE!!!

A continuació us deixem els enllaços als vídeos de les actuacions així com un enllaç a les Fotos dels diversos concerts que s’estan celebrant enguany al centre. Esperem que ho gaudiu molt.

1.- LITTLE SNOWFLAKE (P3, P4 & P5).

2.- SÓC EL REI DE LA CASA (P3).

3.- UNA CARTA ALS REIS (P3).

4.- TINC 4 ANYS (P4).

5.- NIT DE NADAL (P4).

6.- POEMA DE NADAL (P5).

7.- HEM FET UN NINOT DE NEU (P5).