La setmana esportiva continua…

Com ja sabeu ahir vàrem iniciar les activitats de setmana esportiva amb una sortida a l’hípica Haras de Llorda amb els nens i nenes de P3 i P4B així com amb diverses activitats lúdico-esportives amb la resta de grups al centre escolar.

Avui, ha estat el torn d’anar a l’hípica per l’alumnat de P4A i P5 i també hem començat a realitzar activitas esportives al Poliesportiu amb els grups d’Educació Primària.

Com, segurament, ja us deuen haver explicat els vostres fills i filles, tot sembla que funciona força bé i ens estem guadint molt de tot plegat.

Amb la intenció de compartir-ho amb tots vosaltres us deixem amb l’enllaç de l’àlbum fotogràfic on anirem penjant totes les imatges d’aquesta setmana i amb un vídeo de l’activitat de zumba que es va dur a terme ahir a l’escola amb l’alumant de 1r i 2n.

ÀLBUM SETMANA ESPORTIVA