La reina Carnestoltes ja ens ha deixat les consignes per la setmana vinent!!!

Un any més s’apropa el dia de Carnestoltes i, com ja es tradició a la nostra escola, això ve acompanyat de l’arribada del rei/reina de la festa i les seves esperades consignes que ens serveixen per anar-nos ambientant en la festa de la disbauxa i la bogeria mica en mica.

Per tal de que conegueu els dessitjos que engunay ens ha fet arribar per l’alumnat, professorat i resta de personal del centre us hem fet el següent cartell. Esperem que us animeu a seguir les consignes tots els dies i que guadiu molt de la festa!!!

(com a incentiu, cada dia els/les nens/es de cada classe escolliran al/la company/a que hagi seguir la consigna de forma més original i aquest/a serà premiat/da amb una fotografia conjunta amb la resta d’escollits/des que serà publicada a la web del centre i en el cartell de Carnestoltes que hem posat a l’entrada d’Educació Primària de l’escola)