Gimcana d’orientació

El passat dijous 4 d’abril, l’alumnat del cicle superior i de la unitat d’educació especial, juntament amb altres 200 persones de la vila de Puigcerdà i rodalies van participar en una gimcana d’orientació al Parc Schierbeck de Puigcerdà, amb motiu de Dia Mundial de l’Activitat Física i la Salut que es va celebrar el passat 6 d’abril. Al llarg de la setmana passada, però, l’Àrea Bàsica de Salut Cerdanya i l’Hospital cerdà, conjuntament amb el Consell Esportiu i el Consell Comarcal van organitzar diferents activitats. La principal va ser aquesta proposta a l’entorn de l’estany, la qual va consistir en buscar diferents fites i anar aprenent diferents consells saludables de fàcil aplicació en el nostre dia a dia.

La gimcana va ser molt divertida i tots els i les alumnes participants van poder gaudir una bona estona on, a més a més de promoure i potenciar els seus hàbits d’activitat física van potenciar la seva capacitat de treball en equip i la seva adaptació a les diferents realitats que formaven el seu grup. Finalment, l’activitat es va tancar amb un esmorzar saludable que els/les va permetre recuperar les forces.

Per tal de veure les fotografies de la jornada no dubteu en accedir a l’enllaç que trobareu clicant a sobre de la següent fotografia (recordeu que només resulten accedibles per l’alumnat concret de cada curs i cal fer-ho amb l’usuari de centre que té cada alumne/a nomiprimercognom@escolaalfonsi.cat).