Festival de Nadal 2020

Benvolgudes famílies,

Realment, aquest any, sembla que l’escola sigui d’un altre món… Fa unes setmanes l’equip de mestres ens vam preguntar: i així, com farem el festival de Nadal?

Hem pensat una solució! Malgrat no poder compartir espais, hem estat molts dies treballant per fer un petit concert. Tothom hi ha posat el seu gra de sorra.

Al principi semblava complicat, però dia a dia hem pogut anar tirant endavant! Hem après un munt, enregistrem a un grup, per si un cas, a un altre, quina lletra? I el micro?

Hem superat tota mena d’entrebancs: grups bombolla, quarantena, t’has posat el gel?, la mascaretaaaaa!!

A vegades ens hem sentit perduts, però amb l’energia i el somriure de tothom sempre hem trobat una sortida!

Molts alumnes no ens han pogut acompanyar perquè han estat confinats, ens sap molt greu.

D’altres ja els vam enregistrar abans de marxar. La música però, sí que ens acompanya tota la vida i ens fa el regal de dur-nos la il·lusió del Nadal!

Us convidem a veure des de la pàgina web de l’Escola el Festival de Nadal del curs 2020-2021. L’Escola Alfons I Curs 2020-2021.

A continuació, per classes o cursos, us facilitem els enllaços a les diferents cançons, nadales i poemes que us regalen els i les alumnes del centre. Gràcies a tots per la vostra participació, heu estat genials!!!

Educació Especial

P3 A