FESTA DE LA CASTANYADA 2018

Ja ha arribat la tardor i amb ella la primera festa de l’escola, la castanyada.

El dimecres dia 31 d’octubre els alumnes d’ Educació Infantil,  al matí varen fer danses relacionades amb la tardor i a la tarda varen rebre a la Castanyera.  A Cicle Inicial la castanyera els va visitar al matí i els va explicar un conte. Estaven tots molt emocionats!

Pel què fa als alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior tenien prevista una sortida, però el temps no ho va permetre i ens vàrem quedar a l’escola veient la pel·lícula de Disney, Coco.

A la tarda tots plegats, al gimnàs de l’escola, vàrem menjar castanyes i coca i vàrem celebrar la festa amb música.

Aquí us deixem un petit recull de les fotografies del dia