Excursió a Copons – Tot Circ

El passat dimecres dia 30 de maig, els alumnes d’educació especial juntament amb els alumnes de 1er vam fer una sortida al “Tot Circ” de Copons.

La sortida va permetre conèixer una mica més el món del circ. Els nens i nenes van poder practicar en el “Taller de Circ” convertint-se en els veritables protagonistes. Més tard, després de poder practicar moltes de les tècniques del circ, vam poder gaudir d’un fantàstic “Espectacle de circ”.

El dia no va acompanyar gaire, però el més important és que vam poder gaudir tots i totes d’una gran experiència!

Podeu veure les fotos en el següent enllaç —> FOTOS