Escola Alfons I durant el confinament (darrera entrega de vídeos)

Estimades famílies, avui entrem al mes de juny i, per tant, ja fa 2 mesos i mig que l’escola és tancada i que vàrem iniciar la idea de mantenir el contacte amb tots i totes vosaltres mitjançant l’entrega de vídeos setmanals.

Probablement, en un primer moment, molts van, vau o vàrem dubtar de poder arribar a publicar fins i tot el primer vídeo, avui 1 de juny podem dir amb orgull que n’hem acabat publicant 21!!! Sembla increïble, però el cert és que amb persones com vosaltres ha estat possible fer aquest viatge i gaudir plegats dels moments que heu escollit compartir amb tots nosaltres.

Avui, aprofitant que l’escola tornarà a obrir les portes aquesta setmana, publiquem el darrer vídeo d’aquesta sèrie dedicada al confinament dels i les alumnes del centre i, com hem fet cada setmana, volem aprofitar l’ocasió per tornar a dir-vos que sou fantàstics i que gràcies a gent com vosaltres segur que ens en sortirem.

Ànims a tothom i, si us plau, no deixeu d’emocionar-nos amb la vostra manera de ser!!!

#JoEmQuedoACasa/#YoMeQuedoEnCasa/#JeResteALaMaison/#IStayAtHome/#IoRestoACasa.