Entrevista a la Ràdio amb l’Aleix Biel

Els alumnes de 5è aquest mes de Març han entrevistat a l’Aleix Biel amb la col.laboració de Ràdio Puigcerdà.

L’Aleix és un jove ciclista d’Elit Amateur competint actualment amb l’equip Controlpack de La Sénia, Tarragona que és el millor equip català del 2023.

Al llarg de la seva vida esportiva ha competit en diferents equips professionals com el BENICASSIM ME GUSTA i  ULEVEL SAFIR-FRUITS. Compta amb un llarg recorregut de resultats esportius: 2n classificat Criterium Ibercaja Zaragoza del  2019, 3r classificat Gran Premi Perpignan Saint-Esteve del 2022 i 1r classificat en Metes Volants i 5è classificat a la Clàssica Modest Capell del 2023 entre altres.

A continuació podeu escoltar l’entrevista !!!

AUDIO ENTREVISTA ALEIX BIEL