Ens escribim. Ens coneixem.

El curs passat els alumnes de 5è (que enguany fan 6è) van començar un programa anomenat Ens escrivim. Ens coneixem. Consistia en escriure’s amb els grups de 6è de l’escola La Valira de La Seu d’Urgell. Cadascun dels alumnes tenia la seva parella lingüística.

En primer lloc van escriure una carta on feien una descripció física i de caràcter. En segon lloc s’enviaren una postal a on s’explicava com eren els municipis respectius de Puigcerdà i La Seu d’Urgell. I la darrera situació comunicativa serà un correu electrònic.

Dins el programa també estava contemplat que es trobessin un dia i es coneguessin cara a cara. Això és el que va passar el passat dimecres 11 d’octubre, quan ens vam trobar a Martinet. A part de fer una activitat de coneixement entre els alumnes, aquests van tenir l’ocasió de fer una visita guiada als búnquers de Martinet.

Els alumnes valoren l’experiència com a molt interessant… Llàstima que només els quedi el mail on hauran d’explicar com els hi va anar la trobada!

Finalment, us deixem un link on podreu veure algunes de les fotografies que es van fer duran la trobada.

Ens escrivim. Ens coneixem.