El programa EBE arriba a la seva fi

Dilluns passat, els nens i nenes de 3r i 4t van cloure la seva participación en l’Esport Blanc Escolar fent una darrera sessió a l’estació de Guils Fontanera. Han estat 8 sessions molt i molt intenses, en les que hem passat moments increïbles i en les que hem compartit experiències precioses envoltats d’una natura meravellosa gràcies a les constants nevades que han emblanquinat la Cerdanya setmana rera setmana.

Ara ja només queda esperar que la Graduació de Neu en la que participaran els i les alumnes de 4t el proper 3 d’abril segueixi aquesta mateixa línia i que als/les companys/es de 3r aquesta experiència els hi hagi servit per tornar l’any vinent a repetir l’activitat amb tota la il·lusió del món.

Finalment, us deixem un enllaç on podreu veure les fotos que hem anat fent al llarg d’aquestes jornades. Esperem que en gaudiu.