El Joc de l’Olla!!!

Bon dia famílies,

Comencem la setmana oferint-vos una nova proposta de joc de taula que consisteix en tres parts. Les dues primeres com veureu ens serviran, sobretot, per treballar la nostra expressió oral, el nostre vocabulari i molts d’altres aspectes relacionat amb les àrees de llengua (tot i que la proposta va ser pensada inicialment per fer-la en català, és igualment útil per millorar el nostre domini de la llengua castellana i, fins i tot, es poden donar punts extres a qui s’atreveixi a intentar-ho en llengua anglesa i/o francesa). Per la seva banda, la tercera part de joc ens exigirà que donem el màxim de nosaltres mateixos/es per expressar-nos amb el nostre cos, ja sigui mitjançant mímica, teatre o qualsevol altra forma de comunicació no verbal.

Què us sembla? Estem motivats i motivades per començar? Doncs apa, SOM-HI!!! A continuació us deixem l’enllaç, però abans voldríem agrair a l’EVA VILA, mestra de francès que va estar a l’escola molts anys, que ens hagi facilitat aquesta proposta de joc, ja que ha estat quelcom que ella ha pensat i creat per als seus alumnes actuals. MOLTES GRÀCIES EVA!!!

A continuació us deixem l’enllaç al joc. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>