El Handitour arriba a Puigcerdà

Ahir al migdia va arribar a la nostra vila el Handitour 66 2019. Aquest és un projecte de sensibilització escolar en relació amb la solidaritat entre persones amb disminucions psíquiques,físiques i sensorials, i persones sense disminució.Durant tres dies aquest grup de persones fan en bicicleta una ruta pels Pirineus Orientals visitant les escoles i els alumnes  de les poblacions que els queden al seu pas.

Des de l’ Escola Alfons I,  els i les alumnes de primària i els seus mestres, vam voler donar-los la benvinguda al parc Shierbeck al costat de l’estany, per això els varem rebre a l’arribada de l’etapa amb un cartell fet pels mateixos alumnes. La trobada va ser bonica i enriquidora, ens ho vam passar molt bé!

Volem també des de l’escola, agrair la col·laboració i organització de l’acte a l’ Ajuntament de Puigcerdà i al seu excel·lentíssim alcalde Albert Piñeira, que va fer de mestre de cerimònies i va obsequiar als participants amb coca i begudes.

Aquí us deixem unes fotos de la trobada.