Cros Escolar Cerdanya 21-22.

Continuant amb l’activitat que es va iniciar el curs passat, al llarg d’aquesta setmana l’alumnat d’Educació Primària participarà en un cros escolar conjuntament amb tota a resta d’escoles de la Cerdanya. El prinicipal objectiu d’aquesta iniciativa del Consell Esportiu de la Cerdanya, en col·laboració amb l’Àrea d’Esports de l’Ajuntament de Puigcedà, és esbrinar quants quilòmetres som capaços i capaces de recòrrer plegats entre tots els nens i nenes de la comarca.

Esperem passar-nos-ho molt bé participant en aquesta activitat i poder aportar el nostre granet de sorra fent-ho tan bé com puguem!!!