CONTES PER GAUDIR EN FAMÍLIA

Benvolgudes famílies,

esperem que tots i totes estigueu bé. Pensem molt en vosaltres i us trobem molt a faltar.

Ens hem reunit totes les mestres d’educació infantil i hem pensat en fer-vos un recull de contes per mirar amb els germans, pares i mares a casa.

Ja sabeu que a l’escola ens encanten els contes, i ara ja que no podem estar junts tenim la tecnologia per poder mirar tots el mateix conte! Hem escollit quatre contes de la companyia “Una mà de contes”.

Aquí us deixem els contes, si voleu podeu fer un dibuix del conte que més us hagi agradat i l’envieu a la vostra tutora per Dinantia.

Una abraçada ben forta!

Mestres d’Educació Infantil