Comencen la Setmana Blanca i la Setmana Esportiva!!!

Aquest dilluns els i les alumnes de l’escola han iniciat la seva participació en les activitats de Setmana Blanca i de Setmana Esportiva.

Esperem que al llarg dels propers cinc dies gaudeixin molt de les diferents activitats que des del centre els hi hem organitzat i, per a que tota la resta també ho pogueu fer, anirem posant al vostre abast la possibilitat de visualitzar fotografies de les diferents jornades (al següent enllaç hi trobareu les primeres fotos d’aquesta jornada inaugural a l’estació de Font Romeu).