Comencen els concerts de Nadal!!!

Com ja és tradició a l’Escola Alfons I, abans de l’arribada de les Festes de Nadal, s’han organitzat tot un seguit de concerts on els i les alumnes de l’escola ens cantaran i recitaran les nadales i poemes que han treballat i aprés al llarg del trimestre.

Tot i que de ben segur ja us deu haver arribat la invitació al concert mitjançant els vostres fills i filles, per a que tingueu coneixement del programa que es seguirà enguany a tota l’escola, us informem dels actes que es celebraran al centre:

• Divendres 15 de Desembre a les 12h del migdia: CONCERT DELS I LES ALUMNES DE PARVULARI i CICLE INICIAL.
  • Dillunes 18 de Desembre a les 21h de la nit: CONCERT DELS I LES ALUMNES DEL CICLE MITJÀ.
  • Dimarts 19 de Desembre a les 21h de la nit: CONCERT DELS I LES ALUMNES DEL CICLE SUPERIOR.

Esperem que en gaudiu molt i, sobretot, que tots i totes els participants s’ho passin molt i molt bé!!!