Colònies 4t a Saint Cyprien!

Ja podeu veure algunes fotografies de les colònies de 4t. El primer dia vam parar a Villafranche de Conflent a veure les Grottes de Canalletes. En acabar vam anar a Saint Cyprien i a la tarda vam fer la prova de natació! A la nit, cada curs va preparar una sorpresa a la resta. Els alumnes de 4t A van preparar un joc de “Passapalabra” per la resta d’alumna i les mestres. Els nens/es de 4t B i 4t C van preparar unes obres de teatre molt divertides.

El dijous vam fer el curs de vela (al matí i a la tarda) i a la nit encara ens quedaven forces per ballar a la discoteca!

L’últim dia el vam passar a la platja i els més atrevits es van banyar al mar i la resta van fer castells de sorra, jugar a volley i a la sorra… Els nens i nenes s’ho van passar genial!!

Si voleu veure les fotografies feu clic AQUÍ