Celebrem la Festa de la Castanyada

El passat dimarts 31 d’octubre vàrem celebrar la Festa de la Castanyada a l’escola. Va ser un dia especial, ja que no hi va haver classe normal com cada dia sinó que al llarg de la jornada es van dur a terme diferents activitats que a continuació us detallem:

• Els i les alumnes d’Educació Infantil vam mantenir el nostre horari de piscina pel matí i per la tarda vàrem sortir a jugar al pati fins que va arribar el desitjat moment de menjar les castanyes i la coca que l’AMPA ens va portar.
  • Els i les alumnes del Cicle Inicial vam fer una excursió pel matí que ens va portar pel Camí dels Enamorats fins al Parc del Torniquet on vam jugar una bona estona. Per la tarda vam estar fent paperines a les aules fins que va arribar el moment de sortir al pati de l’entrada de l’escola per reunir-nos amb la resta d’alumnes d’Educació Primària i menjar plegats castanyes i coca.
  • Al Cicle Mitjà, els nens i nenes vam preparar un esmorzar un conjunt pel matí en el que s’hi va poder menjar pa amb tomàquet (amb fuet i formatge) fet per les classes de tercer i una boníssima macedònia feta per les classes de 4t. A la tarda vàrem sortir a jugar i ballar al Parc Shierbeck fins les 16h de la tarda, moment en el que vam tornar a l’escola per menjar castanyes i coca.
  • Finalment, els i les alumnes del Cicle Superior vam anar tot el dia d’excursió a Bolvir per dinar i jugar al Parc Torrent dels Agustins. Va ser una jornada molt i molt cansada, ja que cap a quarts de tres vam reprendre el camí de tornada per assegurar-nos arribar a l’escola abans de les 16h de la tarda, ja que si alguna cosa no volíem deixar de fer era menjar coca i castanyes.

A continuació a sobre de la següent imatge podreu trobar el munt de fotos que vàrem fer durant tota la jornada per a que comproveu com de bé ens ho vàrem passar.

Finalment, no voldríem perdre l’oportunitat d’agrair als mares i pares de l’escola i, especialment, als membres de l’AMPA la seva col·laboració en la festa i l’esforç que van fer per tornar a omplir-nos les mans de castanyes i coca!!! Va ser genial!!!