Balls d’Educació Física a sisè

Per finalitzar el curs a l’àrea d’Educació Física, les darreres setmanes els i les alumnes del cicle superior han estat preparant diferents balls en petits grups tan a les estones de classe com alguns dies a l’hora de l’esbarjo.

Avui a la darrera sessió del curs i, per tant, de la seva formació a l’Escola Alfons I els hem presentat a la resta de l’alumnat. Cal dir que el resultat obtingut ha estat espectacular tenint en compte que ha estat una feina gestionada i dirigida exclusivament per ells i elles i, per tant, tot el mèrit del resultat obtingut cal atribuir-lo a la seva empenta i esforç.

També cal reconèixer que en els vídeos que trobareu en l’enllaç no apareixen tots els nois i noies del curs perquè alguns/es no s’han vist amb cor de sortir a ballar davant de la resta de companys/es (tot i haver estat ballant i preparant-ho tot amb el seu grup) i també perquè hi ha hagut grups que han preferit que no se’ls gravés i hem cregut molt important respectar aquesta elecció.

Bé, us deixem l’enllaç i esperem que gaudiu molt de l’espectacle!!!

BALLS DE SISÈ