#AvuiCanviemElMon

Avui acaba el segon trimestre d’una manera freda i, probablement, trista. Lluny de tots/es vosaltres, lluny dels vostres somriures, aïllats i aïllades a casa, privats de la llibertat de moviment que tant reclamen els nostres cossos i les nostres ments.

Per aquest motiu, seguint l’exemple que ens heu donat aquests dies enviant-nos els vostres vídeos, tot el personal docent del centre (mestres, conserge, administratives…) hem volgut fer-vos un petit regal, ple de sentiment i d’emocions, per a dir-vos que us trobem molt a faltar, que esperem que estigueu bé, que sigueu pacients i que no perdeu la il·lusió. Ens retrobarem aviat i aquesta situació que ens està tocant viure no serà res més que el gran aprenentatge que haurem fet al llarg d’aquest curs.

Amb l’esperança de tornar-vos a abraçar ben aviat us deixem un petit reportatge del que també està sent el nostre dia a dia sense vosaltres. Esperem que contribueixi a retornar-vos el meravellós somriure que es dibuixa a les vostres carones quan sou feliços.

#JoEmQuedoACasa/#YoMeQuedoEnCasa/#JeResteALaMaison/#IStayAtHome/#IoRestoACasa.

1. Ngosong Anita Akokem

We missed you people so much, despite the situation we in we still think of you people. My daughter (Janelle)talk of you people especially her madam and her classmates. She miss them so much. We pray that the pandemic get finish so that we can meet again and share our smiles and ideas. Thanks very much for the video love you all.

2. Josep Cassola Navarro

Està molt ben fet, amb sentiment, molta naturalitat i diversitat de situacions, q els nens/és captaran com si ho fessin ells des de casa.

Els hi podríeu demanar q us passessin un curt 10″ i fer un mix per quan hi hagi la retrobada cap a final de curs, si s. escau. Es trobaran representats en la comunitat.

3. Juana,Inma y Noa

Nos a encantado vuestro video y ver que todos estais bien. Noa cuando a visto a rosa se le a iluminado su cara i su sonrisa.la familia de Noa bellido perez os desea que sigais bien.Hasta pronto un fuerte abrazo

4. Consuelo Perafan

Hola muy bonito el vídeo me a gustado muchísimo y también de saber que todos están bien mi hijo Esteban los hecha de menos ya quiere volver al colegio

5. Bibiana y Darío

Que lindo video nos agrada saber que están bien al igual que nosotros. Nuestro hijo Ian ha visto a “su Rosa” como él dice y se ha puesto feliz.
    Gracias hasta pronto.