Adeu IZAN!

Divendres passat pel matí, a l’escola Alfons I, vam viure un dels moments mes emotius i emocionants dels darrers temps. El nostre company Izan Cepeda Pua, després de més de 10 cursos sent alumne del centre, després d’immemorables moments bons i no tant bons viscuts en el dia a dia de tots aquests anys, va ser acomiadat per tota l’escola en una passejada que el va dur des de la seva aula fins al gimnàs, on es va retrobar per darrer cop amb els seus companys i companyes de classe.

Des de l’escola Izan, volem agrair-te tots els moments que hem compartit, tots els aprenentatges que hem fet al teu costat i tots els somriures que ens has regalat.

Ara només ens maca desitjar-te molta sort en aquesta nova aventura que comences i recordar-te que l’Escola Alfons I sempre serà casa teva i que sempre que tinguis ganes de venir-nos a veure seràs molt benvingut i t’acollirem amb els braços oberts.

Un petó enorme amic!

ENLLAÇ AL VÍDEO DE COMIAT