1a Trobada Multiatlètica a Cerdanya

El passat dimarts 7 de juny els nois i noies del cicle superior van prendre part en la 1a Trobada Multiatlètica que el Consell Esportiu de la Cerdanya va organitzar a Llívia.

Va ser una trobada especial on el nostre alumnat va coincidir amb els companys i companyes de la mateixa edat de la resta d’escoles de la comarca per, al mateix temps que feien esport, enfortir els lligams entre uns i altres cara a la propera trobada a l’institut els propers cursos.

L’experiència ha estat valorada com a molt positiva per part del professorat I de l’alumnat, motiu pel qual esperem que aquesta activitat es pugui repetir els propers cursos.

Finalment, només volem agraïr a tothom que l’ha fet possible i animar-vos a veure les imatges del dia radiant que vam tenir el privilegi de viure.

ÀLBUM DE LA TROBADA